Portfolio Strony i serwisy www


Gestor
Strona internetowa firmy
Gestor jest jednym z liderów polskiego rynku zarządzania i administracji nieruchomości. Firma działa od 1995 roku i zarządza obiektami o przeznaczeniu mieszkalnym, komercyjnym i przemysłowym.

Inwestycja w odnowienie sieciowego wizerunku firmy miała na celu:
  • dotarcie do nowych klientów i partnerów,
  • podtrzymywanie relacji z bieżącymi klientami i partnerami,
  • usprawnienie komunikacji i wymiany informacji z potencjalnymi i obecnymi klientami oraz partnerami,
  • unowocześnienie wizualnej prezentacji firmy w Internecie.
Założone cele zostały osiągnięte poprzez przedstawienie kompleksowych i szybko dostępnych informacji w przejrzysty i estetyczny sposób oraz zastosowanie narzędzi przydatnych dla Klientów i Partnerów.

Serwis prezentuje aktualne informacje z zakresu działalności i oferty firmy. Właściciele serwisu mają do dyspozycji panel administracyjny, za pomocą którego możliwe jest aktualizowanie informacji widocznych na podstronach serwisu oraz tworzenie nowych podstron w razie potrzeby. Administratorzy mogą także definiować sposób wyświetlania podstron - elementy te mogą być widoczne w menu głównym serwisu lub być ukryte. Linki do ukrytych podstron mogą pojawiać się na innych podstronach na zasadzie  przekierowania użytkowników do większej ilości informacji z danego tematu. Ilość podstron w serwisie jest nieograniczona - administratorzy mogą w ten sposób przedstawić kompleksowe informacje w czytelny i wygodny pod kątem użytkownika sposób.

Dla klientów oraz partnerów, zarówno nowych jak i stałych, ważną i najczęściej poszukiwaną informacją są dane kontaktowe do firmy oraz jej siedzib. Na każdej podstronie serwisu widoczna jest mapka lokalizacji biur firmy, za pomocą której użytkownicy mogą szybko uzyskać dostęp do informacji kontaktowych danej siedziby. Na podstronie każdego biura znajduje się także prezentacja lokalizacji na mapie GoogleMaps.

Administratorzy mają również możliwość zarządzania aktualnościami z życia firmy. Oprócz centrali firmy, która pełni rolę administratora głównego serwisu, każde biuro posiada swoje własne konto w panelu administracyjnym, które pozwala na dodawanie aktualności w zakresie danego biura. Administrator główny posiada możliwość dodawania i zarządzania newsami każdego z biur, a dodatkowo publikowania i zarządzania aktualnościami pojawiającymi się na stronie głównej.

Klienci oraz partnerzy przy pomocy systemu aktualności mogą być na bieżąco z ważnymi i najnowszymi informacjami.

Serwis został wyposażony w formularze kontaktowe, pozwalające na bezpośrednią komunikację użytkowników z firmą. Odwiedzający stronę mogą wysłać zapytanie odnośnie danej usługi czy też skontaktować się w sprawach administracyjnych i ogólnych. Użytkownicy mają również dostęp do szybkiego przekierowania na zewnętrzne platformy internetowe, pozwalające na stały dostęp do danych finansowych.

Strefa wspólnot to część serwisu, w której wspólnoty mieszkaniowe, będące klientami firmy, mogą umieszczać istotne informacje, komunikaty oraz aktulalności dla członków wspólnoty. Podstrona danej wspólnoty oraz jej aktualności są redagowane przez zarząd wspólnoty, który posiada indywidualny login oraz hasło na potrzeby administrowania swoją podstroną.

Pozostałe opcje:
  • dwie wersje językowe,
  • przyjazne linki z wyodrębnieniem na wersje językowe,
  • mapa serwisu,
  • możliwość definiowania przez administratora meta-tagów każdej podstrony (tytuł, opis oraz słowa kluczowe).
Zobacz online: www.gestor.com.pl
www.gestor.com.pl